خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری دومین آزمون جامع فرهنگ و هنر، خردادماه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۶۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی ١٣٩٧-٩٨ روز جمعه ٣١ خردادماه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی درباره معرفی داوطلبان به آزمون گفت: شروع معرفی به آزمون جامع مهارت‌آموزان از ٢١ اردیبهشت است و مدیران مراکز مهارت‌آموزی استان برای ثبت نمرات میان‌ترم فراگیران خود حداکثر تا چهارم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir اقدام نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درباره تاریخ ثبت‌نام آزمون ادواری نیز اظهار کرد: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری می‌توانند با مراجعه به سامانه از ١٥ اردیبهشت تا ١٨ خرداد ثبت‌نام کنند.

به گفته وی؛ آزمون خردادماه سال جاری شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه و دی‌ماه سال ٩٧ است که تا زمان برگزاری آزمون، ساعات آموزش استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده‌اند.

فاضلی ادامه داد: کلیه غائبین و مردودین سنوات گذشته نیز که حداقل در یکی از آزمون‌های جامع شرکت کرده باشند، مجاز به معرفی و شرکت در آزمون خردادماه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان افزود: در حال حاضر ٢٦ مرکز مهارت‌آموزی زیر نظر این اداره‌کل با حدود ٥٠٠ هنرجو در استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز