خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان رخ داد؛

شهادت افسر انتظامی میناب در درگیری با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۰۰

مامور انتظامی میناب در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، در درگیری ماموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، ستوانیکم "حجت الله دشتبانی" فرمانده ایستگاه بازرسی شهید میرزایی به درجه شهادت نائل و ستواندوم" صفدر سالاری" مجروح شد.

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در ایستگاه بازرسی چغازردی میناب خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از مأموران به درجه رفیع شهادت نائل و ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
ملکی در این رابطه اظهار داشت: شب گذشته عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محوله مواد مخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی با اشاره به اینکه مأموران حین گشت‌زنی در محور‌های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی خودروی قاچاقچیان را مشاهده و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند افزود: در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک کردند و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران ۴ نفر از متهمان دستگیر شدند.
 
ملکی اظهار داشت: در پاکسازی از محل ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر که مقداری از آن در آتش سوخته بود کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری ستوانیکم حجت‌الله دشتبانی بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم صفدر سالاری مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که پلیس در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و تا پای جان خود ایستاده است، افزود: تحقیقات در این باره به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز