خبرگزاری کار ایران

محرمی مطرح کرد:

تحقیقات "مسئله محور" در اولویت فعالیت‌های موسسه رازی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۹۴۳

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با بیان اینکه سالانه طرح‌های تحقیقاتی متعددی به گروه های تخصصی تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی ارسال می‌شود، گفت: طرح‌های مسئله محور به تصویب شورا می رسد.

به گزارش ایلنا، مجتبی محرمی درباره طر‌ح‌های تحقیقاتی موسسه رازی با اشاره به فعالیت گروه‌های تخصصی در حوزه تحقیقات دامپزشکی و کاربردی در این موسسه گفت: طرح های پیشنهادی در این گروه ها به دقت بررسی و در صورت تایید، در کمیته علمی و فنی تصویب شده و اعتبار مطالعاتی و اجرایی به آنها اختصاص می یابد.

وی افزود: در سال های گذشته طرح تحقیقاتی متعددی در موسسه رازی مصوب شده است و طرح های در حال اجرا در سال 97 به 380 مورد می رسد.

 دکتر محرمی، همچنین به 247 مورد تقاضای تحقیق طی سال گذشته در موسسه رازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به رسالت تحقیقاتی موسسه رازی سالانه طرح های متعددی برای بررسی به گروه های تخصصی تحقیقات دامپزشکی این موسسه ارسال می شود؛ گرچه اولویت با طرح های کاربردی و مسئله محور است.

 وی تاکید کرد: رفع نیازهای حوزه دامپزشکی کشور، حل مسائل و چالش های پیش رو در این از اولویت های تحقیقاتی موسسه رازی است و در این ارتباط حمایت ها و تامین بودجه لازم در دستور کار هر ساله موسسه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز