خبرگزاری کار ایران

اجباری شدن خاموشی برق ادارات کرج در ساعات اوج پیک مصرف

کد خبر : ۷۸۲۳۸۳

به منظور کاهش مصرف حامل های انرژی در ادارات، خاموشی برق ادارات شهرستان کرج در ساعات اوج پیک مصرف ضروری است و فرمانداری کرج نیز در اجرایی شدن این طرح پیشگام است.

​به گزارش ایلنا، غفورقاسم پور ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اعلام این خبر افزود: امروز در نشست مشترک با مدیران وزارت نیرو در شهرستان کرج، گزارشی از نحوه مدیریت حامل های انرژی دریافت کرد و راهکارهای پیشگیری از خاموشی و قطعی آب را در گفت و گوی تخصصی کارشناسان این بخش مورد بررسی قرار داد.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه برای ما ایجاد بسترهای خدمت رسانی مناسب و تأمین رفاه و آسایش مردم در اولویت خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیک مصرف انرژی از ساعت 13:30 آغاز می شود، ضروری است که ادارات، برنامه های مدیریت مصرف برق را با خاموشی مصارف غیر ضروری در سازمان خود اعمال کنند تا به این ترتیب شاهد کاهش مصرف و جلوگیری از خاموشی های اجباری باشیم.

قاسم پور با بیان اینکه طبق گزارش های دریافت شده، روند خاموشی و قطعی‌ها در سالجاری نسبت به تابستان سال گذشته با کاهش نسبی همراه بوده و شرایط عادی است، افزود: با وجود این امر کاهش حجم میزان فعلی مصارف نیز ضروری است و به همین منظور نیز خاموشی حامل های انرژی را در ساعات پیک مصرف از فرمانداری کرج آغاز خواهیم کرد.

قاسم پور با بیان اینکه 70 درصد چاه های آب در شهرستان به سیستم برق متصل است، افزود: باید راهکارهای لازم و تمهیدات تخصصی بمنظور جلوگیری از قطعی همزمان آب و برق پیش بینی شود.

وی با اشاره به اینکه حامل‌های انرژی سرمایه ملی و از صنایع زیربنایی کشور محسوب می‌شوند، افزود: مدیریت مصرف آب و برق نیز راهی برای دستیابی به توسعه اقتصادی کشور خواهد بود و لذا در این زمینه باید با طرح و برنامه حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز