خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت را سرلوحه کار قرار می دهم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۸۳

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در آیین معارفه خود گفت: تلاش خواهم داشت تا در مدت تصدی، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت را سرلوحه کار خود قرار دهم و زمینه ساز رشد و توسعه این شهرستان باشم.

به گزارش ایلنا، غفورقاسمپور، عصر شنبه در آیین معارفه خود که با حضور استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از حسن اعتماد واگذاری این تصدی؛ ضمن مرور بر سوابق اجرایی خود اظهار داشت: طی مدت ۳۰ سال خدمت در مجموعه وزارت کشور کار را از بدنه کارشناسی آغاز نموده و در بخش های مختلف فرمانداری کرج و استانداری البرز خدمت داشته ام و مدت ۴ سال به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر کرج انجام وظیفه نمودم.
فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: باتوجه به شناخت و تجربه ای که  این مدت کسب نموده ام؛ تلاش خواهم کرد تا اهداف سازمانی، به نحو احسن انجام شود.
قاسم پور عنوان کرد: در مدت خدمت خود تلاش خواهم کرد تا منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت را سرلوحه کار خود قرار داده و با تشکیل اتاق فکر در این راستا ضمن شناسایی ظرفیت های شهرستان کرج زمینه ساز رشد و توسعه بالقوه آن باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز