خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری ملایر اعلام کرد:

برخورد شدید با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در ملایر

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۹۰۷

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: سند جامع و کامل مبارزه با مشروبات الکلی در وزارت کشور تهیه و تدوین شده و در شهرستان ملایر نیز در اختیار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار داده شده است.

به گزارش ایلنا، سعید کتابی دوشنبه ۱۰ تیرماه در دومین جلسه کمیته مقابله با مشروبات الکلی شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه مشروبات الکلی هم به‌صورت دست‌ساز عرضه شده و هم به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، اظهار داشت: باید از بحث ممنوعیت خرید  و فروش و قاچاق بودن این ماده استفاده شود و شدیدترین برخوردها با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان صورت پذیرد.
 
وی افزود: در سطح استان همدان، تنها شهرستانی هستیم که به‌طور جدی در این حیطه وارد شده‌ایم و امیدوارم که با همکاری و تعاملی که در شهرستان وجود دارد، نتیجه لازم را هم بگیریم.
 
کتابی با اشاره به اینکه یکی از دلایلی زیاد شدن مصرف مشروبات الکلی تبلیغات نادرست و غیرمنطقی برای مصرف این ماده است که متأسفانه بر روی افکار برخی جوانان تأثیر گذاشته، خاطرنشان کرد: مشروبات الکلی به لحاظ پزشکی نیز مضرات زیادی برای افراد دارد و متأسفانه تبلیغات مثبتی از این ماده بین عموم مردم و جوانان به لحاظ پزشکی می‌شود که صحیح نیست.
 
وی با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی هم مغایر با اخلاق، فرهنگ و شرع مقدس و هم منشأ بسیاری از جرایم و انحرافات اجتماعی و مشکلات خانوادگی است، تأکید کرد: باید با آگاه سازی، اغنای مردم و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان به منظور پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی گام‌های مؤثری برداریم.
 
معاون فرماندار ملایر اظهار کرد: با توجه به آمار بالای جوانان باید با بهینه سازی اوقات فراغت و ایجاد تفریحات سالم زمینه نشاط و شادی‌های مشروع را برای این قشر فراهم آورد تا مانعی برای گرایش به تفریحات ناسالم شود.
 
معاون فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه مبارزه با مشروبات الکلی کار جمعی است و تنها برعهده یک دستگاه خاص نیست و می‌طلبد تا همه باهم همکاری و تعامل داشته باشیم، گفت: سند جامع و کامل مبارزه با مشروبات الکلی در وزارت کشور تهیه و تدوین‌شده و در ملایر نیز در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار داده‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز