خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین:

تخصیص 20 میلیارد ریال به آکادمی فوتبال استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۸۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به آکادمی فوتبال استان قزوین تخصیص یافته و به زودی برای افتتاح آن اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال استان قزوین که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، افزود: برای این آکادمی یک جایگاه و زمین چمن مصنوعی تعبیه شده است و می تواند در رفع نیازهای آموزشی فوتبال استان نقش موثری داشته باشد.

وی اضافه کرد: در سالهای اخیر با وجود کمبودهای اعتباری و مشکلات اقتصادی کارهای خوبی در حوزه عمرانی انجام شده و طرح های متعددی از قبیل سالن های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی و … آماده بهره برداری شده اند.

علایی مقدم با بیان اینکه توسعه فوتبال نیازمند گسترش زیرساخت ها براساس سند چشم انداز است، افزود: طبق اقدامات صورت گرفته سالن ۶ هزار نفری قزوین به زودی تکمیل و افتتاح می شود و با وجود آن می توان مسابقات مختلفی را حتی در سطح ملی میزبانی کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال پیشانی رشته های دیگر است، افزود: تمامی زیر ساخت ها در قزوین برای برگزاری مسابقات لیگ آماده هستند و باید از این ظرفیت ها برای برگزاری مسابقات و تخلیه انرژی و هیجان مردم استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز