خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

افزایش دمای هوا تا پنجشنبه / بارش باران و رعد و برق در استان های شمال و شمال شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۶۳۱

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان های شمال و شمال شرقی کشور بارش باران و رعد و برق را خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی در توصیف وضعیت جوی کشور طی امروز و روز‌های آینده گفت: از امروز تا روز پنجشنبه با استقرار الگوی گرم جوی پایدار با افزایش محسوس دما در کشور خواهیم داشت.
 
وی افزود: پنج شنبه و جمعه با عبور سامانه بارشی از روی کشور در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات شمالی البرز و بخش‌های شمال شرق با بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی مواجهه خواهیم بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از امروز تا آخر هفته در شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل با وزش باد‌های شدید مواجهه خواهیم شد که منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود. در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد به تناوب در جنوب سمنان، شمال یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران رخداد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را داریم. 
 
گودرزی در ادامه بیان کرد: از ظهر امروز و چهارشنبه با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و احتمال وقوع گرد و خاک برای جنوب غرب کشور و استان بوشهر وجود دارد .
 
وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی امروزاعلام کرد: تهران امروز صاف و دمای هوای تهران در گرمترین ساعات به ۴۰ درجه خواهد رسید.
 
گودرزی در ادامه بیان کرد: تهران از پنج شنبه خنک‌تر خواهد شود.
 
 کارشناس سازمان هواشناسی درآخر گفت: امروز خنک‌ترین استان کشور شهرکرد با دمای هوای ۱۳ درجه و اهواز با دمای ۴۹ درجه گرم‌ترین شهر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز