خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش شدید باد در کشور / کاهش دمای هوای تهران

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۸۰

«برای استا‌ن‌های اردبیل، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می شود به طوری که سرعت وزش باد به ۷۲ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.»

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۶ درجه ای دمای هوای تهران خبر داد و گفت: وزش باد شدید در تهران پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از نفوذ هوای خنک به نوارهای شمالی کشور، تصریح کرد: نفوذ این هوا موجب کاهش دمای هوا، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود. به طوری که شدت بارش‌ها را در استان‌های گیلان و مازندارن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای استا‌ن‌های اردبیل، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می شود به طوری که سرعت وزش باد به ۷۲ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، وزش باد برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندارن، گلستان، نوار غربی سمنان، شمال آذربایجان‌ غربی و شرقی پیش بینی شده است، اعلام کرد: در این استان ها امکان آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

گودرزی درباره استا‌ن‌های جنوب کشور نیز گفت: با ردگیری طوفان حاره‌ای نانوک مناطق جنوبی دریای عمان در اواخر وقت امشب و همچنین دو روز آینده تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

وی درباره شرایط جوی تهران نیز افزود: برای تهران وزش باد شدید و در ارتفاعات افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین دمای هوای تهران در مقایسه با روز گذشته ۶ درجه سانتی‌‌گراد کاهش می باید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز