خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین عنوان کرد:

کاهش 20 درصدی تعدیل نیرو در استان/ امنیت شغلی باید مهمترین دغدغه مدیران باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۱۰

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین گفت: بررسی‌ها و گزارش های میدانی نشان دهنده کاهش 20 درصدی تعدیل نیرو در استان است.

به گزار‌ش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در دیدار با احزاب و تشکل‌های خانه کارگری استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: تشکل خانه کارگری مجموعه بزرگی از خانواده کارگری استان است و مشکلات این حوزه باید به سرعت و با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: جامعه کارگری قشر زحمتکش و سربازان خط تولید بوده و مجموعه کار و کارگر و خانه کارگر شبیه مثلثی است که موجب رونق تولید می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار صحت اشاره به دغدغه های قشر کارگری اظهار کرد: یکی از دغدغه های این قشر امنیت شغلی است که تلاش همه باید پایداری این امنیت برای قشر کارگر باشد و در این مسیر, تشکل ها و خانه کارگری موجب ایجاد امنیت در جامعه کارگری می شود.

حبیبی ادامه داد: امنیت شغلی جزو اولویت‌های ما بوده و بر اساس پیگیری‌های انجام شده در بحث حل مشکلات واحدهای تولیدی, در دو ماه ابتدای سالجاری, میزان تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی نسبت به سال قبل کمتر بوده و بررسی‌ها و گزارش‌های میدانی نشان دهنده کاهش 20 درصدی تعدیل نیرو در استان است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات اقتصادی استان افزود: یکی از مهمترین جلسات اقتصادی استان, جلسات کار و تولید است و در این مسیر دستگاه قضا نیز پیگیر امور است.

معاون سیاسی استاندار با مهم خواندن بحث درمان کارگران تصریح کرد: بحث درمان باید با حساسیت و جدیت دنبال شود و هر راهکاری برای بهبود و پیشگیری از اتفاقات بحث درمان کارگران انجام شود.

حبیبی با اشاره به مصوبات جلسه اضافه کرد: بحث مدیران بازنشسته و بکارگیری مجدد آنها در دستگاهها, پیگیری می شود.

وی گفت: ثبات مدیریت واحدهای تولیدی اهمیت بالایی دارد و نباید نگرانی های حوزه مدیریت به جامعه کارگری منتقل شود.

معاون سیاسی استاندار ایجاد مکان مناسب جهت اجتماع کارگران در مراسم‌ها و ایجاد شورای نظارت بر بیمارستان رحیمیان الوند را از اولویت های رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری دانست.

حبیبی در ادامه بیان کرد: در بحث توجه به مهارت, مدیران واحدهای تولیدی گله مند بوده و لازم است تا کارگران آموزش لازم در زمینه فنی و تخصصی, مهارت افزایی کنند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه اظهار کرد: بکارگیری مجدد مدیران بازنشسته در دستگا‌ه‌ها و قانون حمایت از صنایع مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

حبیبی گفت: نباید نگرانی مدیریت به جامعه کارگری منتقل شود همچنین مکان مناسب جهت اجتماع کارگران و شورای نظارت بر بیمارستان رحیمیان در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز