خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا در مراسم اولین سالگرد مرحوم فرامرز درخشنده؛

راه مرحوم درخشنده برای احقاق حق کارگران باید ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۰۲

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا گفت:کارهای مهمی در زمان حیات آن مرحوم برای احقاق حق مظلومان و کارگران انجام شد که باید این راه با قوت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند .

مسعود حیدری، پنج شنبه در مراسم سالگرد مرحوم فرامرز درخشنده سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در مازندران در مسجد الرسول ساری گفت: در سالهایی که مرحوم درخشنده سرپرستی خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر  در استان مازندران را برعهده داشت  به خوبی از عهده وظیفه خطیر برآمد.

وی افزود:کارهای مهمی در زمان حیات آن مرحوم  برای احقاق حق مظلومان و کارگران انجام شد که باید این راه با قوت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند .

وی افزود :در این روزگار سخت معیشتی باید با صداقت این مسیر را ادامه و بعنوان یک مسلمان وظایف دینی را در دستور کار داشته باشیم.

در ادامه ،اسرافیل عبادتی ،مدیر مسول روزنامه کار و کارگر با بیان اینکه مرحوم فرامرز درخشنده یکی از دلسوزترین افراد برای قشر کارگر بود و خبرنگاری بود که بعد از انعکاس خبر ، یاداشت و مقاله خود با تمام وجود پیگیر حل مشکلات کارگران بود.

وی افزود :آن مرحوم با تمام مشکلات و بیماری همواره دغدغه کارگران و خانواده هایشان را داشت .

عباداتی با اشاره به جایگاه روزنامه کاروکارگر در بین اقشار جامعه و بخصوص کارگران خاطر نشان کرد: روزنامه کاروکارگر با بنیان گذاری خواست بلندگوی مستضعفان باشد تاصدای مظلومان به گوش مردم و مسئولین برسد.

مدیر مسول روزنامه کار و کارگر  در پایان گفت:جامعه رسانه سعی کنند وظایف خود را بدرستی انجام و قلم خود را کج بر ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز