خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران مطرح کرد؛

ضرورت افزایش نشاط اجتماعی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۵۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:نشاط بخشی به جامعه با اجرای برنامه های مختلف درحوزه جوانان لازم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان بر تحقق این امر در استان مازندران تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش نشاط در جامعه با محوریت جوانان به پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک می کند.

وی با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی نیروی انسانی به عنوان زیر بنای توسعه جامعه امری ضروری است افزود:نشاط  بخشی به جامعه با اجرای برنامه های مختلف درحوزه جوانان لازم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: افزایش امید به زندگی و پویایی به عنوان دستاورد نشاط اجتماعی اگر در جامعه کاهش پیدا کند منجر به چالش و ناهنجاریهای اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه در جهت افزایش نشاط اجتماعی عوامل مختلفی همچون ترویج امید به زندگی،تقویت فرهنگ شکرگزاری و سعه صدر دخیل است ادامه داد: با تقویت این عوامل می توان بر بسیاری از این ناملایمات غالب شد.

یونسی  خانواده را درشکل گیری نشاط اجتماعی موثر دانست و گفت:بعد از خانواده،آموزش و پرورش،محیط اجتماعی و محیط کار در ارتقای نشاط جوانان اثر گذار خواهند بود.

وی بر تهیه برنامه جامع در جهت افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد و افزود: این طرح نخست با محوریت اداره کل ورزش و جوانان سپس در دیگر دستگاه های اجرایی تسری یابد.

یونسی ادامه داد: دستگاه های اجرایی می توانند حتی در روزهای تعطیل هم برنامه های مفرح و با نشاط را برای کارکنان خود پیش بینی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان به بخش جوانان توجه بیشتری داشته باشد و هدفگذاری هایی  مناسب  و برنامه های راهبردی برای افزایش نشاط در بین جوانان انجام دهد.

وی شبکه های مجازی را در ارتقای نشاط اجتماعی موثر دانست و افزود: فضای شبکه های مجازی می تواند محیطی مناسب در تحقق این مهم باشد .

یونسی،دورهمی ،شب نشینی،پرورش گیاهان خانگی ،برگزاری مسابقات مفرح محله ای را از عناوین برنامه های مفرح دانست که می تواند در افزایش نشاط اجتماعی اثرات خوبی داشته باشد.

وی گفت: زندگی شاد و بانشاط از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است و امروزه بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند شادی و شادمانی است و در صورت عدم توجه جدی به این مسئله، آسیب های بزرگی را شاهد خواهیم بود.

یونسی ادامه داد:با توجه به درپیش بودن دهه مبارک فجر میتوان با بهره گیری از این فرصت و ارائه برنامه های شاد،اجرای موسیقی فاخر مازندرانی در محل های عمومی  و بوستان ها ارتقای نشاط اجتماعی و رضایتمندی عمومی را فراهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز