خبرگزاری کار ایران

براتی مطرح کرد:

حمایت از طرح‌هایی که ماندگاری بیشتر زائر را در مشهد به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۱۶

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ضمن حمایت از طرح های گردشگری فضاپایه گفت: از هر طرحی که باعث ماندگاری بیشتر زائر در استان و مشهد شود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق براتی در دیدار با مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان فضایی ایران گفت: در سال حدود 32 تا 33 میلیون زائر داریم که حدود 3 میلیون نفر آنها خارجی هستند. این ظرفیت منحصربفردی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی بیان کرد: سیاست کلی استان بر این است که بر محوریت گردشگری متمرکز باشد و به بخش های مختلف ارجاع داده نشود لذا همه دستگاه ها هم در این زمینه با تعامل ایجاد شده جلو آمده و هماهنگی خوبی دارند.

براتی اذعان کرد: به عنوان مثال طرح «پارک موضوعی آسمان رضوی» که جذابیت دارد دستگاه های مختلف از جمله آستان قدس را می‌توانیم دخیل کنیم که در چنین مواردی پیش قدم هستند اما برای شروع این طرح باید جلساتی گذاشته و آنالیز لازم صورت گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ادامه داد: شاید برای فاز اول آن آستان قدس اعلام آمادگی کند و در ادامه برای توسعه هم می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی استفاده کرد.

وی طرح های گردشگری فضاپایه را برای استان مغتنم شمرد و افزود: ما در استان از هر طرح گردشگری که ماندگاری زائر را در استان و مشهد افزایش دهد حمایت کرده و دنبال می کنیم و در همین راستا پروژه هایی نیز در حال انجام است.

براتی افزود: امیدواریم هماهنگی طرح شما در کم ترین زمان ممکن انجام شود و مشتاقانه آمادگی داریم طرح مکتوب اولیه را به ما برای طی فرایند های لازم ارائه کنید چون بلافاصله بعد از دریافت طرح شما جلسات هماهنگی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز