خبرگزاری کار ایران

رستمی مطرح کرد:

تربت‌حیدریه ظرفیت تبدیل‌شدن به مقصد گردشگران را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۵۶

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: با توجه به پتانسیل‌ها، تربت حیدریه ظرفیت تبدیل‌شدن به مقصد گردشگران دارد.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت‌حیدریه، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی از مسافران گردشگری فراهم شود تا این منطقه از حالت ترانزیت خارج و به مقصد گردشگری و توریستی تبدیل شود.  

وی افزود: امروز با حضور علی لاریجانی، استاندار خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس و مسئولان شهرستانی سه پروژه صنعتی، معدنی و خدماتی کلنگ‌زنی شد و فولاد رخ بازدید و سد نصر در رخ افتتاح شد. 

رستمی اعتبار سه پروژه کارخانه کاشی اسلپ، مجتمع رفاهی _ گردشگری و مجتمع کائولن در بایگ را  یک هزار و 200 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: امید است با مجموع این اعتبار و مبلغ 6 هزار و 250 میلیارد تومانی که سه سال گذشته توسط بخش‌خصوصی جمع‌آوری شده بتوان برای هفت هزار نفر بیکار اشتغال فراهم کرد.  

وی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغالزایی با توجه به موقعیت‌های بسیاری که در این شهرستان وجود دارد لازم است در کنار تقویت بخش کشاورزی برای توسعه پایدار در منطقه به سمت استفاده از کانی‌ها و معادن در راستای تقویت بخش صنعت گام برداشت.

افتتاح سد نسر در بخش رخ تربت حیدریه آخرین برنامه سفر یک روزه لاریجانی به این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز