خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا یزد خبرداد:

نمره، عامل هتک حیثیت معلم توسط دانش‌آموزان/ دیوار نویسی و انتشار فیلم در شبکه‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۶۰

رئیس پلیس فتا یزد از هتک حیثیت معلم توسط دانش‌آموزان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا یزد اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از معلمان مبنی بر این‌که فرد یا افرادی با درج مطالبی توهین آمیز بر روی دیوار‌های کلاس و حیاط مدرسه و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، موجب هتک حیثیت آنها شدند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه با توجه به اختلافاتی که بابت نمره درس مربوطه در نیمه اول با معلم خود داشتند اقدام به دیوار نویسی با الفاظ زشت در مورد وی داشته‌اند و عکس‌های دیوار نویسی را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
 
رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهمان با، ولی خود در این پلیس احضار شدند و با توجه به مستندات و ادله مربوطه لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود را انتقام از معلم بابت نمره رد شده اعلام کردند.
 
سرهنگ ابوطالبی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: در صورت مواجه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، از مقابله به مثل خودداری کرده و در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز