خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه استثنایی در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۳۳

رئیس آموزش و پرورش بخش رخ از توابع شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی از تفاهم نامه ساخت مدرسه ۳ کلاسه استثنایی توسط خیر مدرسه ساز و سازمان و آموزش و پرورش رخ در روستای حشمت آباد این بخش با هزینه ای ۳ میلیارد ریال خبر داد.

محمود قهار در گفت و گو با خبر نگار ایلنا در تربت حیدریه گفت:تفاهم نامه احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه برای دانش آموزان استثنایی در روستای حشمت آباد این بخش ، با همت خیر نیک اندیش،حسین بهزاد و اداره آموزش و پرورش جلگه رخ در محل مجمع خیرین مدرسه ساز استان به امضاء رسید.

وی ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت مدرسه و کمک به امور آموزش وپرورش مدارس را در مناطق محروم مهم دانست وافزود: مدرسه سازی از مصادیق انجام کار خیر است و خیران مدرسه ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند.

 قهار توجه خیرین نیکوکار را به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

وی گفت: مدرسه فوق به همت خیر بلند بالا حاج حسین بهزاد و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای حشمت آباد احداث می شود و تا مهر ماه ۹۸ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 قهار ادامه داد: ساخت مدارس توسط افراد خیرساز درمنطقه رخ را قابل توجه ذکر کرد و از افزایش ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی بیشتر در آینده توسط خیران خبر داد.

وی افزود : آموزش و پرورش بخش رخ از حضور خیرین مدرسه ساز استقبال و اعلام می‌کند که مسیر برای حضور با نشاط آنان در این منطقه فراهم است .

رئیس آموزش و پرورش رخ اظهار کرد: در دو سال اخیر ۱۰ مدرسه با کمک ۶ نفر از خیران و با هزینه حدود ۴۰میلیاردریال در بخش جلگه رخ ساخته یا در حال ساخت است .

وی همچنین اضافه کرد: بیش از۵۰۰ دانش آموز در منطقه رخ در این مدارس خیر ساز مشغول به تحصیل هستند.

مبلغ ۳میلیارد ریال توسط خیر نیکوکار به این امر خدا پسندانه اختصاص یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز