خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری اردکان خبر داد:

نیمی از مدارس اردکان، نیاز به بازسازی دارند/ ناگزیر به ۲ شیفته کردن مدارس هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۳۵

سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به وضعیت نامناسب مدارس این شهرستان گفت: نیمی از مدارس اردکان، نیازمند جایگزینی یا بازسازی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا جدیدی اردکانی در حاشیه بازدید از مدارس این شهرستان با بیان اینکه ۶۲ مدرسه در این شهرستان دایر است، اظهار داشت: نیمی از این مدارس دارای بافت فرسوده بوده و استحکام لازم را ندارند و این وضعیت مسئولان شهرستان را نگران کرده است لذا تاکید داریم مشکلات اصلی مجموعه آموزش ‌و پرورش باید رفع شود.

سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه با کاهش مشکلات، دانش‌آموزان و معلمان نیز راه توسعه پایدار را خواهند پیمود تصریح کرد: در این شهرستان باید نهضت مدرسه‌سازی و ساخت سالن‌های چندمنظوره و ورزشی آغاز شود.

مدیر آموزش ‌و پرورش اردکان نیز با اشاره به مشکلات موجود این بخش در همه حوزه‌های فعالیتی، افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد مدارس، جزو بافت فرسوده هستند که استحکام لازم را ندارند و با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی حتی ناگزیر به ۲ شیفته کردن این مدارس نیز هستیم.

ابوالفضل کارگر ادامه داد: متأسفانه هیچ‌گونه اعتباری در این حوزه وجود ندارد و می‌طلبد که خیرین نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدارس ما نیز با مشکل سیستم گرمایشی مواجه است تأکید کرد: اگر برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی نشود اول مهرماه سال تحصیلی امسال نیز با آن مواجه خواهیم بود.

مدیر آموزش ‌و پرورش اردکان با اشاره به اینکه ۶ هنرستان در این شهرستان دایراست افزود: این هنرستان‌ها از تجهیزات لازم برخوردار نیستند.

کارگر گفت: در مقاطع ابتدایی با توجه به کارهای بنیادی که باید انجام بگیرد نیاز به سالن‌های ورزشی است که متأسفانه دانش‌آموزان اردکان از آن محروم هستند.

مدیر آموزش ‌و پرورش اردکان تصریح کرد: در حال حاضر آموزش‌وپرورش اردکان با توجه به اینکه ۱۹ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز دارد اما با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز