خبرگزاری کار ایران

جان نثار خبر داد:

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۷۸۹

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد طی 2 عملیات جداگانه موفق شدند دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و بیش از 30 کیلوگرم مواد افیونی را کشف کنند.

سردار ماشاالله جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، افزود: ماموران مستقر در پست مراقبت و کنترل مرزی 17 شهریور از یک دستگاه خودروی ترانزیت مقدار 15 کیلو و 200 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین فشرده و شیشه که بطرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

وی اظهار داشت: در این ارتباط خودروی مورد نظر توقیف و راننده دستگیر شد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی کامل طی یک عملیات دیگر توانستند یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و از وی 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کنند.

وی با اشاره به امنیت کامل در مرزهای خراسان رضوی گفت: مرزبانان این استان در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی، شبانه روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی می باشند و  امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان سوز مصون داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز