خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبیک در گفت‌وگو با ایلنا:

26 زندانی جرایم غیرعمد آبیک نیازمند کمک خیران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۶۶

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: 26 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی شهرستان آبیک 31 میلیارد ریال بدهی دارند که نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستند.

داود قلعه‌قوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در استان قزوین از سال 79 ستاد دیه تشکیل شده که در شهرستان آبیک از سال 95 در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی و محکومان مالی برگزار می‌شود که این جشن، درشب چهارشنبه یکم خرداد ماه در تالار باران برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان قزوین دارای 308 زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی با حدود 410 میلیارد ریال بدهی است که ازاین تعداد، 26 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان آبیک هستند که 31 میلیارد ریال بدهی دارند.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: 26 زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی شهرستان آبیک حدود 49 پرونده محکومیت مالی دارند که شامل مهریه، بدهی مالی، تصادف، حوادث کارگاهی و دیه شبه عمد می‌شود.

قلعه‌قوند اضافه کرد: به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای آبیک، یک پرونده تصادف را که محکومیت دو فقره کامل و دو فقره یک سوم به خاطر وقوع قتل در ماه حرام داشت را پیگیری کردیم و از طریق صندوق تامین خسارت‌های بدنی 584 میلیون تومان پرداخت شد و زندانی روز گذشته آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: زندانی شدن سرپرست خانواده به دلیل جرایم غیرعمد و محکومیت مالی آثار سوء بر وی گذاشته و خانواده وی نیز از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تحت تاثیر قرار می‌گیرند که حضور در جشن گلریزان زندانیان نیازمند دارای جرایم غیرعمد و محکوم مالی، امر به معروفی است که نیاز است همه به یکدیگر توصیه کنند در این جشن حضور یابند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز