خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین خبر داد:

آزادی 308 زندانی جرائم غیرعمد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۱۳

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: 308 زندانی جرائم مالی غیرعمد در استان امسال با کمک خیران آزاد خواهند شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: همه ساله این جشن خیریه با حضور افراد بیشتری برگزار می‌شود و این استقبال خوب و قابل توجه جای شعف و خوشحالی فراوان دارد.

وی میزان بدهی مالی زندانیان غیرعمد موجود در استان را 410 میلیارد ریال خواند و همچنین یادآور شد: با کمک خیران سال گذشته 281 زندانی جرائم مالی غیر عمد در استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری قزوین یادآور شد: محکومان مالی در قزوین پارسال بیش از 600 میلیارد ریال بدهی داشتند که با کمک‌های خیرین، بخشش طلبکاران و کمک دولت از زندان آزاد شدند.

وی یادآور شد: 9 جشن گلریزان نیز امسال در دیگر نقاط استان قزوین برای آزادسازی زندانیان غیرعمد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین نیز در این مراسم گفت: با جمع آوری 410 میلیارد ریال کمک خیرین زمینه آزادی 308 زندانی و محکوم مالی در استان قزوین فراهم خواهد شد.

سید محمد ابراهیمی با اشاره به همکاری بیش از 1300 خیر با ستاد دیه قزوین، یادآور شد: بدهکاران مهریه و نفقه، تصادفات و محکومان مالی مربوط به حوادث بیشترین تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز