خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان در گفتگو با ایلنا؛

برای آزادی ۹۱ زندانی دربند کاشان به بیش از ۴ میلیارد ریال نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۹۱

در حال حاضر ۹۱ نفر در زندان کاشان محکومین مالی داریم که از این تعداد ۵۳ نفر آنها مجکومین مالی چک و سفته، ۲۵ نفر مهریه و ۱۳ نفر مجکومین تصادفات هستند که برای آزادی این افراد به مبلغی بالغ بر بر ۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه کاشان گفت: در حال حاضر ۹۱ نفر در زندان کاشان محکومین مالی داریم که از این تعداد ۵۳ نفر آنها محکومین مالی چک و سفته، ۲۵ نفر مهریه و ۱۳ نفر مجکومبن تصادفات هستند که برای آزادی این افراد به مبلغی بالغ بر بر ۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال نیاز است.

علی فرزانه شامگاه پنج شنبه، نوزدهم تیر، در حاشیه برگزاری هفتمین جشن گل‌ریزان کاشان در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۲۲ نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان که ۶۲ نفر محکومین تصادفات ۲۶۰ نفر چک و سفته و مهریه آزاد شدند، افزود: از این تعداد محکوم دیه غیرعمد و مالی که ۶۲ نفر محکومین تصادقات و ۲۶۰ نفر مجکومین چک و سفته، مهریه و نفقه بوده اند با پرداخت بیش از ۱۲میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و ستاد دیه شهرستان، وام‌های ستاد دیه کاشان و بانک‌های عامل ملت و تجارت، بیمه و قبول اعسار، صندوق خسارات و همچنین آزادی از طریق مشاوره از بند رهانیده شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگشتند.

فرزانه تصریح کرد: از ۳۲۲ نفر محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان در سال گذشته ۳۰۰ نفر مرد و ۲۲ نفر خانم هستند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان با اشاره به این که شاکیان پرونده ها بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان گذشت کردند افزود: علاوه بر این بستگان محکومین جرایم غیر عمد بیش از یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان کمک کردند.

به گفته وی ستاد دیه شهرستان کاشان نیز سال گذشته ۱۲۸ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان کمک بلاعوض به محکومین جرایم غیر عمد شهرستان کاشان داشته است.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان یاد آوردشد: علاوه براین ۲۸۶ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان توسط ستاد دیه کاشان وام به محکومین جرایم غیر عمد پرداخت شده است.

علی فرزانه همچنین از کمک ۵۶۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان کاشان در سال گذشته به صندوق قرض الحسنه جاوید خبرداد و افزود: این مقدار کمک برای پرداخت وام و کمک بلاعوض تا سقف ۳ میلیون تومان به محکومین جرایم غیرعمد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان با بیان اینکه در سه ماه اول سال‌جاری ۸۵ نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و ۶۴ نفر از محکومان مالی چک، سفته، مهریه و نفقه با پرداخت بیش۳۶ از میلیارد و ۷۹ میلیون و ۷۷۱ هزار ۷۲۸ ریال از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و ستاد دیه شهرستان، وام‌های ستاد دیه کاشان و بانک‌های عامل ملت و تجارت، بیمه و قبول اعسار، صندوق خسارات و همچنین آزادی از طریق مشاوره از بند رهانیده شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگشتند، گفت: در حال حاضر ۹۱ نفر در زندان کاشان محکومین مالی داریم که از این تعداد ۵۳ نفر آنها مجکومین مالی چک و سفته، ۲۵ نفر مهریه و ۱۳ نفر مجکومبن تصادفات هستند که برای آزادی این افراد به مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال نیاز است.

فرزانه میزان تامین مالی محکومین به پرداخت دیه غیرعمد و مالی سال گذشته شهرستان کاشان را ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: میزان مجکومین مالی و غیر عمد سال جاری شهرستان کاشان نسبت به سال قبل ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

هفتمین جشن گل‌ریزان کاشان توسط ستاد مردمی رسیدگی به اموردیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان شامگاه پنج شنبه نوزدهم تیرماه مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان با حضور روسای دادگستری، دادستان‌ها، قضات و خیرین شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز، بادرود، امام جمعه آران و بیدگل، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان همراه با ضیافت افطاری و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در دانشگاه کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز