خبرگزاری کار ایران

مصطفی صالحی تاکید کرد:

مجموعه مدیریت‌شهری قزوین از دسته‌بندی‌های سیاسی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۳۹

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداران و مجموعه مدیریت‌شهری در استان با توجه به نزدیکی انتخابات پیش رو باید از ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی در مراسم معارفه شهردار جدید آوج گفت: شهرداری‌ها بزرگ‌ترین و کامل‌ترین نهاد و سازمان‌عمومی کشور هستند.

مصطفی صالحی در مراسم معارفه علی دارابی به‌عنوان شهرداری جدید آوج بیان کرد: شهرداری‌ها بزرگترین و کامل‌ترین نهاد و سازمان کشورهستند .

وی افزود: شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در استان با توجه به نزدیکی انتخابات پیش رو باید از ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی  پرهیز کنند و به فکر حل مشکلات مردم باشند. برای حل مشکلات پیش رو و شناخت نقاط قوت و ضعف و اولویت‌بندی نیازها و برنامه ها لازم است اعضای شورای‌شهر و شهردار از ایده و نظرات کارشناسان، متخصصان و نخبگان استفاده کنند.

صالحی ادامه داد: پاکدستی، امانتداری و شفافیت در مجموعه مدیریت شهری باعث افزایش اعتماد و مشارکت شهروندان می‌شود واین امر رشد و توسعه شهرها را درپی خواهد داشت. 

وی در پایان ضمن تاکید بر قابلیت‌های گردشگری شهر آوج بیان کرد: گردشگری به‌عنوان یک درآمد پایدار در شهرداری‌ها جدی‌تر دنبال شود و اعضای شوراهای اسلامی شهرها با کمک مدیران محلی در این زمینه پیش قدم باشند.

در پایان مراسم  با حضور مقامات شهرستان، علی دارابی به عنوان شهردار جدید آوج معارفه شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز