خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پست کشور:

تولیدات و خدمات پیچیدگی های خاص خود را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۰۰

امروزه تولیدات و خدمات پیچیدگی های خاص خود را دارد که باید با تمام توان از پست سنتی به سمت پست نوین حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری،حسن مهری در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل پست مازندران ، اظهار داشت : پست مازندران با داشتن ظرفیت و پتانسیل می تواند از استان های سرآمد کشور باشد.
وی افزود: امروزه تولیدات و خدمات پیچیدگی های خاص خود را دارد که باید با تمام توان از پست سنتی به سمت پست نوین حرکت کنیم.
مدیر عامل پست کشور گفت: امروز شبکه های اینترنتی دنیا را متحول کرد و اگر بخواهیم در وضعیت موجود بمانیم حذف می شویم.
مهری ،ادامه داد: پست سنتی و فعلی تنها یک محموله را از مبدا به مقصد جابه جا می کند اما در پست نوین  باید با فراهم کردن زیرساختهای الکترونیکی ،خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهیم.
مدیرعامل پست کشور تصریح کرد: باید در پست درگاهی ایجاد کنیم که کشاورزان و باغداران محصولات خود را در فروشگاهی که پست انتخاب می کند عرضه کنند و بسته بندی و حمل و نقل نیز توسط پست صورت گیرد.
مهری افزود:برای اقتصادی کردن فعالیتها باید از نگاه مشتری به خدمات نگاه کرد و قیمت تمام شده مناسب،کیفیت خوب خدمات و تکریم ارباب رجوع بتوانیم شرکت پست را از آسیب پذیری دور کنیم و همچنین با رشد و توسعه در تمام زمینه ها شاهد ارائه خدمات مناسب و درآمد برای پست کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز