خبرگزاری کار ایران

به منظور تسریع در اجرای عملیات اجرایی صورت گرفت؛

بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور از پروژه کمربندی ساری

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۵۵

معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از پروژه کمربندی شمالی ساری خواستار تسریع در روند اجرایی این پروژه شد.

معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از پروژه کمربندی شمالی ساری خواستار تسریع در روند اجرایی این پروژه شد و اظهار داشت: پروژه مذکور باید تا پایان مرداد ماه به صورت همسطح به زیر بار ترافیک برود.

به گزارش ایلنا از ساری، خیرالله خادمی که به همراه معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار ساری و دیگر مسئولان از پروژه کمربندی شمالی شهرستان ساری بازدید نمود در حاشیه از این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و حیاتی مرکز استان یاد کرد و خاطر نشان ساخت: در طول سال گذشته پروژه از پیشرفت بالایی در اجرای عملیات اجرایی برخوردار بوده است.

وی تصریح نمود: با توجه به شرایط ترافیکی و جاده ای در مرکز استان، اتمام این پروژه کمک شایانی به تسهیل امر تردد می‌کند.

دکتر خادمی عنوان نمود: محورهای ارتباطی این استان جزء شاهرگهای حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

گفتنی است دکتر خادمی و هئیت همراه دیروز نیز به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه محور قائمشهر _ فیروزکوه از این محور بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز