خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

زخمی‌شدن سه نفر بر اثر شلیک گلوله در کرمانشاه/ دستگیری 6 متهم تیراندازی در کوه‌های اطراف

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از زخمی شدن سه تن بر اثر شلیک گلوله در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری در این باره گفت: به دنبال وقوع تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در روستا مشخص شد که این تیراندازی باعث زخمی شدن سه تن از طرفین درگیری شده و عاملان حادثه نیز قبلا از حضور ماموران متواری شده‌اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: پلیس شهرستان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان فراری در کوه‌های صعب العبور اطراف روستا شده و در عملیاتی مشترک و مقتدرانه شش نفر از عوامل تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها انگیزه خود را از تیراندازی اختلافات ملکی بیان کردند از تحویل آنها به پلیس امنیت عمومی استان برای انجام تحقیقات تکمیلی خبرداد.

وی در پایان گفت: پلیس شهرستان کرمانشاه در راستای رسالت ناجا از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز