خبرگزاری کار ایران

چرخساز مطرح کرد:

اجرای طرح همای رحمت در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۹۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: این جمعیت هر سال در ماه‌رمضان طرح همای رحمت را برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در سه بخش، باران مهربانی، توزیع سبد غذایی و سفره‌های مهربانی در استان البرز اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر هر سال در ماه مبارک رمضان این طرح را با هدف جذب و شناسایی خیرین برای تهیه سبدهای غذایی و حمایت از افراد زیر پوشش این جمعیت، زنان سرپرست خانوار و بیماران اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: جامعه هدف جمعیت هلال احمر استان البرز در جمع آوری کمک‌ها، خیرین، موسسات خیریه، اعضای و داوطلبان این جمعیت، اصناف، اتحادیه‌ها و کارخانه‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: از جمله برنامه‌های این جمعیت در ماه رمضان برپایی سفره‌های مهربانی است که این سفره‌ها با همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای اقشار ضعیف و نیازمندان جامعه برپا می‌شود تا آن‌ها در ایام افطار و سحر با غذای گرم اطعام شوند.

چرخساز با اشاره به شیوه توزیع سبد های غذایی جمعیت هلال احمر استان البرز به نیازمندان اظهار کرد: توزیع کمک‌های این جمعیت بین نیازمندان به صورت بن یا توزیع شبانه و با حفظ کرامت آن‌ها است.

وی تصریح کرد: در بخش باران مهربانی جشن گلریزان به نفع نیازمندان و سایر گروه‌های هدف با حضور مقامات شهرستانی و استانی، هنرمندان، ورزشکاران، خیرین، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون و سایر شخصیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود و هر کس به فراخور حال خود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در برای اهداف طرح همای رحمت به این سازمان اهدا می‌کند.

وی گفت: گروه‌های هدف این سازمان برای دریافت کمک، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده های بد سرپرست و بی‌سرپرست، خانواده‌های کم‌برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، ایتام، معلولان، سالمندان، از کار افتادگان و خانواده های زندانیان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح همای رحمت به شماره حساب 5342424221 نزد بانک ملت واریز کنند.همچنین آن‌ها می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را همچون کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، گوشت، خرما و حبوبات را به شعب یا خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر استان البرز در شهرستان‌ها تحویل بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز