خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بازرسی استان یزد:

بخش خصوصی قوانین دست و پاگیر را احصا کند/موانع سرمایه گذاری رفع شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۱۳

رئیس کل بازرسی استان یزد با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران گفت: بخش خصوصی و متولیان امر سرمایه گذاری در استان یزد قوانین دست و پاگیر را احصا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی در کارگروه سرمایه گذاری استان اظهار داشت: بسیاری از قوانین ریز و درشت تصویب شده که بجای سهولت در کار سرمایه گذار به نوعی مانع سرمایه گذاری هستند.

وی با بیان اینکه قوانین ارتباطی به استان یزد و دستگاه های این استان ندارد و به دولت و مجلس باز می گردد ادامه داد: ضروری است متولیان سرمایه گذاری و بخش خصوصی، مطالعاتی در خصوص قوانین، بخشنامه‌ها و آئین ‌نامه‌ها که بحث سرمایه گذاری را کند کرده ارائه کنند.

رئیس کل بازرسی استان یزد با تاکید بر اینکه دولت و مجلس برای اصلاح این قوانین اقدام کنند اضافه کرد: لازم است بستر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران فراهم شود و با اطمینان خاطر ترغیب به سرمایه گذاری شوند نه اینکه مرتب قوانین تغییر کند و سرمایه گذار بی انگیزه ‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت باید توجه ویژه به موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری داشته باشند و برای تصویب قوانین دقت نظر داشته باشند عنوان کرد: تغییرات مکرر و تصمیمات خلق الساعه مشکلات بسیاری را برای سرمایه گذار به وجود می‌آورد.

طالبی با تاکید بر اینکه موانع سرمایه گذاری رفع شود اظهار داشت: بخش خصوصی بارها نسبت به این موضوع گلایه مند بوده و اگر بخشی از این قوانین در استان نیاز به حل است، باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی بیان داشت: آن دسته از قوانین و موانعی که به مرکز باز می گردد نیز باید هرچه سریعتر در خصوص آن اقدام لازم صورت گیرد تا در راستای رفع مشکلاتشان برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز