خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

کالاهای پر مصرف ماه رمضان زیر ذره بین بازرسان طرح نظارت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۸۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، طرح ویژه نظارت بر بازار از روز دهم اردیبهشت ماه آغاز و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با اشاره به طرح نظارت بازار ماه رمضان، اظهار داشت: این اقدام با هدف حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه صورت می گیرد.

شاهمرادی تصریح کرد: بر این اساس عرضه اقلام اساسی مانند برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ با قیمت‌ ترجیحی برای خانوارهای هدف اختصاص یافته و در فروشگاههای زنجیره ای و میادین متعلق به شهرداری عرضه خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر نظارت مستمر این سازمان بر فروش تمامی گروههای مواد غذایی اظهار داشت:  در زمان برگزاری این طرح بر فروش خرما، زولبیا، بامیه، حلیم و آش که جزو کالاهای مهم و پرمصرف این ماه هستند نظارت دقیقی صورت می گیرد.

بنا به اظهارت این مقام مسول، بازرسی سازمان صمت به همراه بازرسی اتاق اصناف با برگزاری گشت های بازرسی بر نحوه توزیع، ارائه و قیمت گذاری کالاها و خدمات مرتبط با این ماه، نظارت مستمرخواهد داشت.

طرح ویژه نظارت بر بازار ماه رمضان از روز دهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد. در طول این طرح شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه 124 مطرح نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز