خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین بیان کرد:

انسان‌محوری در شهرها جایگزین خودرومحوری شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۲۲

استاندار قزوین گفت: لازم است انسان‌محوری در شهرها را جایگزین خودرو‍محوری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در قزوین افزود: باید انسان محوری در شهرها را جایگزین خودرو محوری کنیم تا آثار خوب آن از جمله کاهش آلودگی هوا، حفظ محیط زیست، پیشگیری از بسیاری بیماری ها و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تاثیر ورزش در ارتقای روحیه نشاط و تندرستی در بین شهروندان، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه نیست بلکه به ما کمک می کند تا از مشکلات اجتماعی و بروز بیماری ها پیشگیری کنیم.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به وجود فضاهای مناسب برای انجام ورزش همگانی در قزوین از جمله جاده سلامت و بوستان ملی باراجین،اظهار داشت: این مکان‌ها ضمن داشتن فضای تفرجگاهی که علاوه بر آثار تاریخی متنوع و فراوان این شهر، جزو جاذبه های گردشگری نیز هستند که مکان ایده الی نیز برای پرداختن به ورزش محسوب می شوند و مورد استقبال شهروندان قزوینی نیز قرار گرفته اند.

همایش بزرگ پیاده روی خانواده قزوین از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی و از مسیر جاده سلامت تا بوستان ملی باراجین برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز