خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک مطرح کرد:

تبعیض ناروای برخی مدیران کل در تخصیص اعتبارات به آبیک/تسریع در اجرای پروژه فاضلاب زیاران

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۶۱

فرماندار شهرستان آبیک از تبعیض ناروای برخی مدیران ادارات کل به ادارات شهرستان آبیک گلایه کرد و گفت: مدیران شهرستان آبیک قدرت ریسک، شهامت و شجاعت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اظهار کرد: لازم است مسئولان شهرستان آبیک در حوزه کاری خود فعال‌تر شوند و منتظر فرماندار و مسئولان بالاتر نباشند.

وی با بیان اینکه سال 98 سال سرنوشت ساز در زمینه سیستم اداری خواهد بود، افزود: با توجه به وجود مشکلات در حوزه فروش نفت و شرایط سخت حاکم در کشور، مسئولان باید در مدیریت هزینه‌ها دقت و توجه لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بودجه کشور 90 هزار میلیارد تومان است که 40 هزار میلیارد تومان از این اعتبار را دولت باید برای استان های سیل زده هزینه کند.

احمدپور اضافه کرد: از مسئولان درخواست می‌شود در جذب اعتبارات سال گذشته برای پروژه های ادارات اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوانند به نتیجه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که در جذب اعتبارات موفق تر عمل کرده‌اند مشمول اعتبارات بیشتر و بهتری می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: پیش داوری نمی‌کنیم اما برخی مسئولان شهرستان آبیک باید حق خود را از استان أخذ کنند چرا که از سوی برخی از مدیران ادارات کل نسبت به این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان ها تبعیض ناروایی صورت گرفته که نشأت گرفته از کم کاری مدیران شهرستان است.

فرماندار شهرستان آبیک به حجم بالای  وجود رودخانه ها در این شهرستان اشاره کرد و افزود:  با توجه به اینکه شرکت آب منطقه ای استان قزوین درآمدزا است، می‌طلبد که در زمینه ساماندهی رودخانه های شهرستان آبیک از اعتبارات استانی تخصیص انجام شود.

احمدپور ادامه داد:  لازم است چاه شماره 19 هر چه سریع‌تر وارد مدار شود و مشکل چاه شماره 20 هم با آستان قدس رفع شود تا بتوانیم چاههای گازرسنگ را از منطقه خارج کنیم و با ورود چاههای جدید در مدار، کیفیت آب آبیک بهبود یابد.

وی اضافه کرد: سال گذشته بین دو تا سه ماه پروژه فاضلاب روستایی زیاران تعطیل بوده است، اذعان کرد: این پروژه در برخی کوچه ها اجرا شده و موجب بروز خسارت به زیرساخت های برخی دستگاه ها شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه فاضلاب، این پروژه را رها کرده و اجرای پروژه که اعتبارات ملی هم داشت، در برخی کوچه های زیاران بلاتکلیف مانده است.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان کرد: پنج عضو شورای روستای زیاران درخواست استعفا داده بودند که با استعفای دو نفر موافقت شد و یکی از دلایل استعفا موضوع پروژه فاضلاب روستا بوده است.

احمدپور افزود: پروژه فاضلاب روستایی زیاران از معضلات بسیار حادی است که اگر به آن توجه نشود و در رفع مشکل پروژه اقدامی انجام نشود تبعات امنیتی به همراه خواهد داشت.

وی پایه و اساس شهرستان آبیک را کشاورزی دانست و تصریح کرد: سهم شهرستان آبیک در زمینه دام و طیور در کشور و استان مشخص است و در کسب رتبه نخست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال گذشته به دلیل نقش شهرستان آبیک بوده است.

این مسئول افزود: مطالبه ما از سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین این است که با توجه به نقش مهم شهرستان آبیک در زمینه کشاورزی، توجه ویژه‌تری به این شهرستان شود.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه قایقرانی کشور راغب به برگزاری مسابقات در بند انحرافی روستای زیاران بودند، افزود: نبود خوابگاه موجب شد فدراسیون قایقرانی کشور مسابقات و تمرینات تیم ملی برای اسکان ملی پوشان موافقت نکند در حالی که برای برگزاری اردوهای تیم های ملی وجود خوابگاه ضروری است.

احمدپور ادامه داد: برگزاری‌مسابقات و تمرینات تیم ملی قایقرانی در شهرستان آبیک موجب رونق گردشگری، درآمدزایی مردم و تحول اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز