خبرگزاری کار ایران

کریمی در گفت‌وگو با ایلنا خواستار شد؛

احیای بن کارگری از سوی دولت/ بگذارید کارگران زندگی کنند سر به سر شان نگذارید

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۹۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: صنعت بیمار و رها شده است و کارگران اذیت می‌شوند.

عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: بیش از 65 درصد جمعیت استان قزوین بیمه شده تامین اجتماعی هستند که بیش از 700 هزار نفر کارگران با خانواده‌های آنان هستند.

وی افزود: لازم است مسئولان استان قزوین علاوه بر حضور در شرکت‌های دارای مشکل، در شرکت‌هایی مشکل ندارند هم حضور یابند؛ این در حالی است که شرکت‌هایی که در زمینه وام و مسائل دیگر از مسئولان مساعدت می‌طلبند بیشترین برخورد با جامعه کارگری می‌کنند که شایسته کارگران زحمتکش نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین شرکت‌ها و کارخانجاتی وجود دارند که بین دو ماه تا 20 و حتی 30 ماه حقوق کارگران پرداخت نشده و به دلیل واگذاری و مسائل دیگر، تعداد کارگران به صفر رسیده است.

کریمی اضافه کرد: صنعت بیمار و رها شده است و کارگران اذیت می‌شوند؛ ارتباط بین کارگر و کارفرما باید مانند پدر و فرزند و یک خانواده باشد و شاهد فاصله طبقاتی یک به 50 یا 100 و یا 200 کارگر به کارفرما نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار جامعه کارگری این است که سر به سرشان گذاشته نشود و زنده بمانند و زندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز