خبرگزاری کار ایران

وارثی به ایلنا خبر داد؛

جدیت در آگاه‌سازی مردم مناطق پرخطر قزوین در زمینه آسیب‌های اجتماعی/ ارسال ماشین 10 تنی لوازم توانبخشی به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۸۳

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: آگاه‌سازی مردم استان قزوین در زمینه آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حاشیه شهرها و مناطق پرخطر که احتمال آسیب‌های اجتماعی فراوان وجود دارد، آغاز می‌شود.

علیرضا وارثی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده استان قزوین به صورت نقدی برای مردم سیل‌زده گلستان 100 میلیون ریال، استان لرستان 100 میلیون ریال و استان خوزستان 100 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: دو ماشین مشتمل بر دو مهد کودک سیار، مواد غذایی، مواد شوینده، پوشاک، البسه، فرش و موکت که نیازهای اولیه سیل‌زدگان بوده از استان قزوین به استان‌های درگیر سیل ارسال شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: سومین ماشین 10 تنی شامل لوازم توانبخشی اعم از ویلچر، عصا، واکر  وغیره و همچنین موکت، پتو و فرش به زودی به استان خوزستان ارسال می‌شود.

وارثی اضافه کرد: در سیل اخیری که در استان قزوین به وقوع پیوست، ۵ تیم محب برای کاهش آلام و مشکلات جسمی و روانی آسیب‌دیدگان آماده حضور یافتند و ۱۶ تیم اورژانس اجتماعی برای مداخلات اجتماعی در سطح منطقه آماده بوده‌اند و در مناطق مورد نظر هم آماده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در حمایت از عبور سیل از مناطق قزوین بیش از 300 نفر که تحت پوشش بهزیستی بودند با حمایت‌های مادی اداره کل بهزیستی استان، برای تعمیر مسکن این تعداد افراد از سوی سازمان بهزیستی کشور صورت گرفت، بیش از دو میلیارد و 700 میلیون ریال به حساب آنها واریز شده و مجددا حمایت‌ها را توسعه می‌دهیم و در رفع مشکلات موجود آنها گام برمی‌داریم.

این مسئول تصریح کرد: توسعه مراکز غیردولتی و توسعه خدمات اجتماعی با نگاه دقیق‌ترو درست‌تر در دستور کار امسال اداره کل بهزیستی استان قزوین قرار دارد تا نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کنترل آنها زمینه مناسبی فراهم شود.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین افزود: آگاه‌سازی آحاد مردم استان قزوین در زمینه آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حاشیه شهرها و مناطق پرخطر که احتمال آسیب‌های اجتماعی فراوان وجود دارد، آغاز می‌شود که یکی از بحث‌های جدی است که دنبال خواهد شد.

وارثی ادامه داد: در زمینه کاهش و کنترل طلاق و آسیب‌های اجتماعی مختلف و مداخله مستقیم در این زمینه‌ها هم امسال برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم که به طور جدی پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز