خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

تصویب لایحه کاهش عوارض و بهای خدمات‌شهری در شورای‌شهر شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۲۹

شورای‌شهر شیراز طی مصوبه‌ای، کاهش عوارض و بهای خدمات شهری سال ۹۸ را کاهش داد.

به گزارش ایلنا، لایحه شهرداری شیراز مبنی بر کاهش عوارض و بهای خدمات شهری سال ۱۳۹۸ عصر چهارشنبه چهارم اردیبهشت و در هشتادو یکمین جلسه صحن علنی شورای‌شهر شیراز تصویب شد. 

سیدعبدالرزاق موسوی، اضافه کرد: این لایحه به‌دنبال تشویق انبوه سازان و سرمایه‌گذاران به مشارکت بیشتر در بخش مسکن و رونق بازار مسکن است . 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز در خصوص این لایحه گفت: این لایحه با هدف رونق بازار مسکن و به پیشنهاد شهرداری شیراز به تصویب رسید . 

عضو شورای شهر شیراز این لایحه را تشویقی ارزیابی و خاطرنشان کرد: این لایحه تلاش می‌کند تخفیف‌ها را در قالب کاهش عوارض به شهروندان در تمام طول سال ارائه کند و از تخفیف‌های پایان سال بکاهد تا همه علاقمندان امکان استفاده از ان را در‌طول سال داشته باشد و درآمد شهرداری نیز در طول سال محقق شود و موکول به سیاست‌های تخفیقی پایان سال نشود . 

موسوی ادامه داد: اطلاعات این کاهش عوارض در قالب جداول پیشنهادی شهرداری به تصویب رسیده که اطلاعات آن از طریق پایگاه مصوبات شورای‌شهر و شهرداری‌های مناطق پس از تایید فرمانداری شیراز قابل دسترسی است . 

وی خاطرنشان کرد: براساس این لایحه کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال برای مودیان محاسبه و اعمال می‌شود . 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز یادآور شد که لایحه کاهش عوارض پس از تایید فرمانداری شیراز، قابلیت اجرایی دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز