خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته شوراها برگزار می‌شود؛

اجرای طرح سوال از شورای دانش‌آموزی مدارس برای تحقق نشاط در مدارس

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۷۹

رئیس شورای شهر مشهدمقدس از اجرایی شدن طرح سوال از شورای دانش‌آموزی مدارس به منظور دریافت پیشنهادات و راهکارهای دانش‌آموزان برای تحقق مدرسه، محله و شهری بانشاط خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا حیدری ضمن گرامیداشت هفته شوراها، اظهارکرد: آشنا‌سازی دانش‌آموزان ، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، به‌عنوان آینده‌سازان میهن، با وظایف، اختیارات و کارهای شورای شهر از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به تاکید شورای پنجم شهر مشهد مبنی بر احیا و ترویج روحیه مطالبه‌گری شهروندان از مدیریت شهری، افزود: به همین منظور و در راستای دعوت از دانش‌آموزان به مشارکت اجتماعی و به میدان آوردن این ظرفیت بزرگ در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری، شورای شهر مشهد اقدام به اجرایی کردن طرح سوال از شورای دانش‌آموزی مدارس کرد.

حیدری با بیان اینکه سوال‌ها به تفکیک مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم طراحی شده است، گفت: در جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با وظایف تقنینی و نظارتی شورای‌های شهر، بسته هایی به پیوست سئوالات ارسال شده تا بتوان سوالاتی مرتبط و سازنده دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح از دانش‌آموزان خواسته شده که راهکارهایی برای تحقق و دستیابی به مدرسه، محله و شهری بانشاط و سرزنده ارائه دهند و در نهایت پس از اتمام زمان برگزاری طرح، به پیشنهادات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز