خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امورحقوقی استانداری قزوین مطرح کرد:

شور سیاسی جوانان، انتخاب اصلح نمایندگان را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۹۰

مدیرکل امورحقوقی استانداری قزوین گفت: جوانان باید شور سیاست در سرداشته باشند و نسبت به تحولات جامعه خود حساس باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری در دیدار و گفتگوی صمیمانه که با جوانان انجمن مدیران موفق فردا داشت، بیان کرد: جوانان روح بیدار جامعه و سمبل شور و هیجان، خلاقیت و نوگرایی، تحرک و تحول هستند که در همه برهه‌های حساس کشور نقش اساسی ایفا کرده و تحولات بزرگی را رقم زده اند.

وی ضمن اشاره به معضل بیکاری که یکی ازدغدغه های بزرگ جامعه جوان است، گفت: یکی از مهمترین عوامل این مشکل عدم تطابق و همخوانی بین آمار جوانان فارغ التحصیل با آمار مشاغل موجود در بازار کار خصوصا مشاغل دولتی است.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری اظهار کرد: در همین راستا دست اندرکاران باید با برنامه‌های حمایتی از خود اشتغالی، ساماندهی بازار کسب وکار، جذب سرمایه گذار و رونق کارآفرینی در رفع این معضل بکوشند تا زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید ایجاد شود چرا که رونق کارآفرینی زمینه رونق تولید است.

مرادیان عنوان کرد: جوانان باید شور سیاست در سرداشته باشند و نسبت به تحولات جامعه خود حساس باشند یا به عبارتی دیگر، جوانان باید سیاسی باشند که انتخابات پیش رو زمینه‌ای برای محک زدن همین مهم در راستای انتخاب درست نمایندگانی است که بدور از حواشی و هیاهوهای سیاسی، دغدغه رفع مشکلات مردم و عمل به وعده‌های انتخاباتی خود را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز