خبرگزاری کار ایران

بضاعتی‌پور خبر داد:

بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر از جشنواره لاله های کرج

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۵۰

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: بزرگترین فرش گل کشور در این کلانشهر پهن شده است.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی‌‌پور در این باره گفت: با برگزاری جشنواره لاله‌ها شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی در کلانشهر کرج فراهم شده است.

وی ادامه داد: جشنواره هفتم از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا زمانی‌که گل‌های لاله طراوت و شادابی لازم را داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا تعدادی از لاله‌‌های کاشته شده در باغ گل‌های پارک شهید چمران هنوز گل نداده‌‌اند و باید منتظر شکوفایی آنها باشیم.

بضاعتی‌پور با اشاره به ایجاد بزرگترین فرش گل کشور در این باغ اظهار داشت: ۳۰۰ هزار پیاز لاله، شش هزار گل شب بو، بیش از ۴۰ هزار گل بنفشه و انواع گل‌‌های فصلی از جمله نرگسِ هلندی تار و پود این فرش را تشکیل داده‌‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان از جشنواره لاله‌‌های امسال خوب بوده و طبق آمار روزانه ۱۵ هزار نفر از این جشنواره بازدید می‌کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهای باعث تقویت روحیه نشاط شهروندان شده و رنگ و بوی شهر را تغییر می‌دهد، زینت چهره شهر با گل‌ها و درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا باعث افزایش جلوه‌های بصری محیط زندگی شهروندان شده و مسیر را برای داشتن شهری سبز هموار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز