خبرگزاری کار ایران

‍رستمی مطرح کرد:

سیل در تربت‌حیدریه 90 میلیارد خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۷۱

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: بارش های پی در پی باران در این شهرستان 95 میلیارد و 600 میلیون ریال خسارت را به همراه داشت.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه اظهار داشت: این میزان خسارت در ۱۱ حوزه اعم از کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری، آموزشی، خدماتی و شهرداری ها خسارت وارد کرده است.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران با توجه به نوسانات آب و هوایی اخیر، اعضای ستاد بحران با تدابیر از پیش تعیین شده واکنش مناسب  و به موقعی داشتند و همچنین با توجه به ادامه شرایط ناپایدار جوی که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده خواهد بود این برنامه ریزی باید تداوم داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر اینکه همه اعضای ستاد مدیریت بحران تا خروج سامانه های بارش زا باید در شهرستان حضور داشته باشند، افزود: دستگاههای متولی با تعامل بخش خصوصی تجهیزات و امکانات لازم را در مناطق آسیب پذیر شهرستان مستقر و آماده داشته باشند.

وی مهم‌ترین چالش شهر تربت حیدریه را مجتمع های مسکن مهر دانست و مطرح کرد: با توجه به مسیلی که در مجاورت این واحدهای مسکونی قرار دارد دستگاههای متولی لازم است که امکانات و تجهیزات و نیروهای مورد نیاز را در حالت آماده باش در این مکان مستقر کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: توجه به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و فشارهای افکار عمومی که بدون هیچ دلیلی احساس نگرانی می کنند باید از طریق اصحاب رسانه کنترل شود و با یک مدیریت درست اخبار موثق را انتشار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز