خبرگزاری کار ایران

سیل مهربانی تمامی ندارد؛

اهدای ۴ روز حقوق اعضا و پرسنل شورای‌شهر مشهد به هموطنان سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۹۰

بعد از سیل ویرانگر در برخی استان‌ها این بار اعضا و کارکنان شورای پنجم در راستای کمپین سیل مهربانی ۴ روز از حقوق خود را برای مناطق سیل‌زده اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سال 1398 از همان ابتدا با سیل‌های ویرانگر و البته بی‌نظیر چرا که شاهد سیل مهربانی در نقطه نقطه از ایران بزرگ و کهن بودیم و مشهد هم به‌عنوان یکی از پیشتازان در کمک‌رسانی به مردم لرستان و گلستان نام گرفت و اولین کمک‌های امدادی در بین تمام شهرهای ایران از مشهد الرضا به این مناطق ارسال شد.

حال شورای امید و زندگی شهر مشهد نمی‌خواهد تا عادی شدن اوضاع این استان‌ها پا پس بکشد و در اولین گام اعضا و همچنین کارکنان شورای شهر مشهد، ۴ روز از حقوق خود را برای کمک‌رسانی به این استان‌ها اهدا کردند اما این پایان کار آن‌ها نبود و به گفته محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اگرچه سیل در برخی از استان‌های کشور فروکش کرده است اما سیل مهربانی مردم مشهد فروکش نمی‌کند.

مذاکره با سرمایه گذاران

«قطره‌قطره جمع گردد وانگهی دریا شود» این همان ضرب‌المثل قدیمی است که این روزها نشان از اتحاد ملت ایران می‌دهد اما شهرداری مشهد هم تنها به جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسنده نکرد و این بار رئیس شورای شهر مشهد خبر از هماهنگی و مذاکره با فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی توسط شورای شهر مشهد برای کمک‌رسانی به مردم این مناطق می‌دهد اقدامی که می‌تواند گامی مؤثر در بهبود وضعیت مردم باصفا لرستان و خوزستان و گلستان داشته باشد.

قطعاً با ایجاد کمپین بزرگ مشهد مهربانی می‌توان شاهد اتفاق‌های خوب و بزرگ در شهر مشهد برای کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده بود کمک‌هایی که با همراهی و همکاری مدیریت شهری جمع‌آوری می‌شود و بعد به هلال‌احمر استان تحویل خواهد شد تا شورای پنجم و شهرداری مشهد بتوانند با همراهی شهروندان شهر امید و زندگی مانند همین روزها اخیر گام‌هایی مؤثر در کمک‌رسانی به همنوعان خود بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز