خبرگزاری کار ایران

به دستور استاندار البرز؛

بوئینگ ۷۴۷ حامل کمک‌های مردمی البرز به خوزستان پرواز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۸۳

استاندار البرز گفت: در هماهنگی‌ها با وزیر راه و شهرسازی هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ شامل اقلام جمع آوری شده مردم البرز برای خوزستانی‌ها به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند ارسال کمک‌های البرز به مناطق سیل زده خوزستان در فرودگاه پیام با اشاره به اینکه اکنون چهارمین پرواز حامل کمک‌های مردمی البرز به خوزستان بارگیری می‌شود، افزود: پیش از این ۲ پرواز با هواپیمای ۳۳۰ و یک پرواز با هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ از طریق فرودگاه مهرآباد ارسال شده بود.

وی ادامه داد: ۳ پرواز قبل با همراهی و تعامل نیروی هوایی ارتش با اقلامی به وزن ۵۰ تن بود. 

شهبازی با بیان اینکه یک هواپیمای ۳۳۰ نیز حامل کمک‌های مردمی به مقصد فرودگاه خرم آباد برای مردم سیل زده لرستان اعزام شد، گفت: اکنون نیز یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ در هماهنگی‌های انجام شده با وزیر راه و شهرسازی اقلامی که از سوی مردم البرز برای خوزستان جمع آوری شده را به وزن ۱۰۰ تن به پرواز در خواهد آمد. 

وی با اشاره به اینکه با توجه به دستور وزیر محترم کشور  البرز نیز استان معین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی شد، افزود: کمک‌های ارسال شده شامل، پتو، چادر، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و... است.

استاندار البرز اضافه کرد: این اقلام در کمپی که از سوی البرز در خوزستان در هماهنگی با استاندار خوزستان ایجاد شده،  ساماندهی می شود و در اختیار هموطنان آسیب‌دیده قرار می‌گیرد. 

وی گفت: جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد و فردا نیز یک هواپیمای ایلشن ۷۶ اقلامی را به سمت لرستان خواهد رساند.

شهبازی افزود: تمامی اقداماتی که از سوی البرز صورت می‌گیرد در حوزه امداد و خدمات تجمیع شده و در کمپ البرز در خوزستان اقدامات لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز