خبرگزاری کار ایران

در ایام عید نوروز صورت گرفت؛

بازدید بیش از 223 هزار نفر از جشنواره خیابان غذا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۸۰

دومین جشنواره خیابان غذا از تاریخ سوم فروردین ماه لغایت شانزدهم فرودین ماه ۹۸ پذیرای حضور علاقه‌مندان به این رویداد فرهنگی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این رابطه، گفت: در نوروز ۹۸ دومین جشنواره خیابان غذا در انتهای بلوار هفت تیر مشهد برگزار شد که در طول برگزاری این جشنواره حدود 224 هزار نفر از شهروندان مشهدی به همراه زائران و مسافران نوروزی از این رویداد بازدید کردند.

وی افزود:‍ دومین جشنواره خیابان غذا از تاریخ سوم فروردین ماه لغایت شانزدهم فرودین ماه ۹۸ از ساعت ۱۸ الی ۲۴ پذیرای حضور علاقه‌مندان به این رویداد فرهنگی بود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره علاوه بر فست فودها، غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی نیز ارائه می‌شود.

شالچیان گفت: در حاشیه این رویداد، جشنواره فرهنگی نگارآوا با عناوین نمایش‌های خیابانی، فرش موزیکال و مسابقات فرهنگی و هنری نیز برگزار شد.

وی بیان کرد: سال گذشته، نخستین جشنواره خیابان غذا در خیابان باهنر برگزار شد که با استقبال بیش از ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان و زائران حضرت رضا(ع) مواجه شد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه خیابان غذا در مشهد تا شانزدهم فروردین ماه در بلوار هفت تیر دایر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز