خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

امضا دو تفاهمنامه در راستای توسعه اقتصادی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۴۲

دو تفاهمنامه بین مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل با استاندار خراسان رضوی و همچنین رئیس خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی با کارخانه آرد رضا در بخش باجگیران امضا شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان ، حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در این جلسه به پتانسیل های اقتصادی قوچان اشاره کرد و گفت: تاکنون در زمینه اقتصادی کارهای قابل توجهی انجام شده اما کارهای بیشتری می‌توان در قوچان انجام داد و این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی در خصوص جذب سرمایه خارجی برای ساخت راه آهن قوچان - مشهد یادآور شد: با توجه به تعداد دانشگاه های موجود در قوچان، این پتانسیل وجود دارد که تبدیل به قطب دانشگاهی شود.

نایب رئیس خانه صنعت و معدن کشور از لزوم شکل گرفتن تحولی در بوروکراسی اداری خبرداد و خطاب به استاندار تاکید کرد: با توجه به روحیه انقلابی و اجرایی دستور دهید تا بوروکراسی اداری حذف شود و در ادارات فرم نظر سنجی ارباب رجوع قرار گیرد. 

حسین یوسفی رئیس بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی و معین اقتصاد مقاومتی قوچان نیز اعلام کرد: از اینکه گامی در جهت اشتغال زایی استان بر دارم، افتخار می‌کنم.

وی از اجرا شدن 10 طرح صنعتی در استان توسط بانک صنعت و معدن خبرداد و تصریح کرد: این طرح ها به بهره برداری رسیده اند و 10 طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله بررسی است.

یوسفی همچنین خاطر نشان کرد: بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی به واحدهای شهرستان قوچان و استان که برای اجرای طرح های توسعه مشکل مالی دارند، جهت حفظ اشتغال کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز