خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان:

بیش از 9 میلیون مسافر وارد خراسان رضوی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۳۸

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی گفت: 9 میلیون و 285 هزار و 267 زائر و مسافر وارد خراسان رضوی شده اند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌رضوی گفت: 9 میلیون و 285 هزار و 267 زائر و مسافر از 25 اسفند گذشته تا پایان هشتمین روز فروردین ماه جاری وارد این استان شده اند.

مهدی فروزان افزود: تعداد زائران و مسافران نوروزی خراسان رضوی امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال 5.4 درصد کمتر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر و زائر 703 هزار و 803 نفر از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به خراسان رضوی وارد شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 8.6 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 271 هزار و 857 نفر از این تعداد مسافر با قطار به استان سفر کرده اند که تعداد آنها در این بخش در قیاس با مدت مشابه پارسال افزایش 2.4 درصدی نشان می‌دهد.

وی شمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه ها به خراسان رضوی سفر کرده اند نیز 139هزار و 759 نفر اعلام و بیان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 18.4 درصد کمتر شده است.

فروزان افزود: تعداد زائران و مسافران نوروزی هم که در این مدت با خودروی شخصی وارد خراسان رضوی شده اند هشت میلیون و 169 هزار و 848 نفر بود که این تعداد در قیاس با مدت مشابه نوروز پارسال کاهش 5.2 درصدی نشان می دهد.

وی همچنین شمار زائران و مسافران ورودی به مشهد را در ایام نوروز امسال تاکنون پنج میلیون و 628 هزار و 126 نفر اعلام و بیان کرد: شمار زائران و مسافران نوروزی مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3.1 درصد بیشتر شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز