خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد:

آماری از تلفات انسانی نداریم/ برخی از مردم به هشدارها توجه نکردند/ امدادرسانی یک هفته زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۰۵

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه هیچ آماری از تلفات احتمالی در پلدختر در دسترس نیست، گفت: نیروهای امدادی برای اسکان اضطراری و تغذیه به حادثه دیدگان از استان‌های دیگر به سمت لرستان هدایت شده اند.

به گزارش ایلنا، محمود رضا پیروی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هفته قبل نسبت به باران شدید در لرستان هشدارهایی داده شده بود و اعلام کرده بودند که باید این مناطق تخلیه شود که برخی ها توجه نکردند.

پیروی تاکید کرد: مردمی که برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده اند و در آنجا حضور دارند اجازه بدهند تا نیروهای جمعیت هلال احمر با برنامه ریزی های انجام شده اقلام را به دست نیازمندان برسانند.

وی با بیان اینکه مردم باید در این راستا همکاری کنند، گفت: اولویت ما امدادرسانی به 6 روستا و شهرستان پلدختر و شهر معمولان است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به تلفات احتمالی در این منطقه بیان کرد: هیچ آماری در دسترس نیست اما طبق آخرین آمار آب فروکش کرده و کسی بر روی پشت بام ها که برای نجات خود رفته بودند، دیده نمی شود.

وی افزود: مردم می توانند کمک های خود که شامل اغذیه، کمک نقدی و پتو می شود را به هلال احمر تحویل دهند.

پیروی گفت: پیش بینی می شود امدادرسانی ها تا حداقل یک هفته طول بکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز