خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام آمادگی هلال احمر بردسکن برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۴۱

مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن تاکید کرد: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر بحث اسکان اضطراری مسافران در راه مانده ناشی از حوادث طبیعی یا غیرطبیعی است.

احمد رضاپور در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر بردسکن در برابر خطرات احتمالی ناشی از سیل گفت: دراین رابطه یک انبار دپو از پتو، چادر و دیگر اقلام زیستی در دهستان درونه در صورت مسدود شدن محور ترانزیتی طبس به بردسکن پیش‌‌بینی شده است.

وی به برپایی پایگاه‌های جمع‌‌آوری کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی به مردم سیل‌‌زده شمال کشور در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست تا جایی که امکان دارد کمک نقدی داشته باشند یا در غیر این صورت اقلامی چون زیرانداز، پتو و لوازم بهداشتی اهداء کنند و از آوردن دیگر اقلام پرهیز کنند تا کار توزیع راحت‌‌تر صورت بگیرد.

این مقام مسئول به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه با رویکرد امدادرسانی به حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی ادامه دارد.

رضاپور از آماده‌‌باش بودن پایگاه جاده‌‌ای شهید موسوی در زائر سرای آستان قدس رضوی خبر داد و تصریح کرد: طی همین مدت کمک به یک خانواده پنج نفره گرفتار در سیل دهان قلعه انجام شد که پس از تلاش هشت ساعته تمامی اعضای این خانواده از مرگ نجات پیدا کردند که جای تقدیر و تشکر نیز از مدیریت مجتمع معدن مس نسیم است که تجهیزات خود را دراین حادثه وارد کرد.

وی به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با رویکرد فرهنگ‌‌سازی و ایمنی برای مسافران نوروزی توسط جوانان هلال احمر اشاره و خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح ۱۵ نفر روز مشارکت دارند و مشغول خدمت‌‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گفته مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن، این طرح از ۲۸ اسفندماه شروع و تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز