خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

مازندران چهارمین استان پرتردد در کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۷۸

فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت بیش از ۲۹ میلیون تردد در استان خبر دادو گفت: مازندران چهارمین استان پرتردد در کشور است.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: استان مازندران با توجه به برخورداری از مواهب الهی و گردشگری و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) همه ساله در ایام تعطیلات نوروز و ایام مختلف سال پذیرای حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: برای تأمین امنیت مردم و مسافران نوروزی، پلیس با اجرای طرح‌های نوروزی در حوزه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی و بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از اقامت حدود ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: به طور میانگین روزانه بین ۹۵ تا ۱۰۶ هزار تردد در استان به ثبت رسیده که با توجه به شرایط جوی این رقم نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: استان مازندران جزو چهارمین استان پرتردد کشور است و در مجموع تاکنون ۲۹ میلیون و ۳۲۲ هزار تردد در استان و محورهای مواصلاتی به ثبت رسیده است.

میرفیضی محورهای قائم‌شهر به ساری و بالعکس، قائم‌شهر به بابل و بالعکس، آمل به محمودآباد و بالعکس، بابل به آمل و بالعکس و بابل به بابلسر و بالعکس را از جمله محورهای پرتردد استان برشمرد و گفت: بیشترین حجم ترددها در ساعات پایانی روز بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی با توجه به شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب از مسافران و گردشگران نوروزی خواست که از اقامت و توقف طولانی مدت در مسیر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

سردار میرفیضی از انسداد دو محور هراز و کندوان به دلیل ریزش سنگ و کوه و همچنین احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش باران خبر داد و از مسافران و مردم استان خواست: ضمن پرهیز از تردد در این محورها از مسافرت‌های غیرضروری نیز خودداری کنند.

میرفیضی همکاری و همراهی مردم با پلیس و نیروهای امدادی و خدماتی را امری مؤثر در حفظ سلامت و امنیت آنان برشمرد و گفت: مردم و مسافران نوروزی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت راه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز