خبرگزاری کار ایران

پیرنون خبر داد:

افزایش شش درصدی میزان تردد جاده های قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۹۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تاکید کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۹۹ تردد در جاده‌های قزوین ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش یافته است.

افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط در محورهای مواصلاتی استان قزوین یک میلیون و ۱۰۵ هزار و ۶۶۵ تردد در روز ۱۰ فروردین ماه ثبت شده است.

وی اضافه کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح کل راه‌‌های مواصلاتی استان معادل ۸۰۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده و بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزادراه کرج - قزوین با سه هزار و ۳۳۱ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین متوسط سرعت تردد در آزادراه‌ها را ۸۷ کیلومتر و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۲ کیلومتر برشمرد و اظهار داشت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر در آزادراه قزوین - زنجان به ثبت رسیده است.

پیرنون از شهروندان خواست قبل از آغاز سفر با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع یافته و سفر خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز