خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از 553 هزار برگ بارنامه در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۵۴

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور بیش از 553 هزار بارنامه در ده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، افشین پیرنون با اعلام این خبر گفت: حوزه حمل و نقل کالا یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان قزوین است که فعالیت  بیش از 12 هزار نفر راننده و 9432 دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان  از اهمیت این بخش می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: طی10 ماهه سال جاری بیش از 7.5 میلیون کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 7.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه  سال گذشته نشان می‌دهد.

پیرنون در خصوص شرکتهای فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان گفت: در بخش حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین تعداد 84  شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین‌المللی، فعالیت دارند و استان دارای یک پایانه بار عمومی باربری ( واقع در کیلومتر 17 جاده بویین زهراء ) است و بر اساس آمار کارت هوشمند 9432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 20.8 سال در استان فعال هستند.

وی همچنین در خصوص بارهای صادره از مبداء استان قزوین به سایر استانها بیان داشت:  عمده‌ترین بارهای استان شامل خاک معدنی (14.8 درصد)، انواع آجر ( 6.9 درصد)، نوشابه (5.9 درصد)، انواع مواد پاک کننده(5.2 درصد) ، میل گرد(4.3 درصد ) بوده است.

پیرنون در خاتمه یادآور شد: رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل کالا می‌توانند با گزارشات ارسالی خود به این اداره کل از بروز هرگونه تخلف مانند دریافت کمیسیون اضافی، عدم پرداخت به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان و دیگر تخلفات شرکت های حمل و نقل جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز