خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

تلاش "امیر" برای بازگشت به قطار مدعیان/ شاگردان مرزبان به دنبال اتفاقات غیرمنتظره

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۲۰

شاگردان امیر قلعه نویی برای باقی‌ماندن در جمع مدعیان لیگ برتر و حفظ شانس قهرمانی فقط به برد در بازی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان فکر می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال سپاهان از ساعت 18:45 عصر امروز در اصفهان میزبان تیم پایین جدولی نفت مسجد سلیمان خواهد بود. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و قضاوت آن برعهده موعود بنیادی فر خواهد بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که تا چند هفته قبل با اختلاف نسبتا خوبی صدرنشین جدول بودند در 4 بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و تنها موفق به کسب یک برد برابر پارس جنوبی ‌شده‌اند. سپاهانی‌ها در دیدار برابر فولاد و ذوب‌آهن در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردند تا به رتبه چهارم جدول سقوط کنند.

زردهای‌اصفهان البته این فرصت را دارند با برد در این بازی هم‌امتیاز تراکتورسازی شوند و اگر بتوانند با اختلاف بیشتر از یک گل پیروز شوند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی خودشان را تا رتبه دوم جدول بالا بکشند.

در سوی دیگر میدان از آخرین برد تیم نفت مسجد سلیمان و شاگردان علیرضا مرزبان در لیگ برتر 8 هفته گذشته‌است. آنها به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند و اگر نتوانند امتیازات مناسب را کسب کنند در پایان فصل می‌توان نفت مسجدسلیمان را یکی از تیم‌های سقوط‌کننده نامید. آنها با 18 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارند و فقط 4 امتیاز با منطقه خطر فاصله دارند.

نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم فقط 3 امتیاز به دست آورده و از این حیث می‌توان آنها را قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ در نیم فصل‌دوم دانست. مطمئنا کسب یک تساوی هم برای شاگردان مرزبان نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد بود و ارزش آن کمتر از برد نیست.

این دو تیم تاکنون 3 بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر سه بار سپاهان با پیروزی از زمین خارج شده‌است. در آخرین رویارویی دو تیم که بازی رفت رقابت‌های این فصل لیگ برتر بود سپاهان موفق شد در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان میزبان خود را با دو گل کیروش استنلی حریف خود را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

باتوجه به شرایط دو تیم در جدول و مهره‌هایی که در اختیار دارند می‌توان انتظار داشت سپاهان روز راحتی را در پیش داشته باشد و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شود اما از اتفاقات غیرمنتظره فوتبال هم نباید غافل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز