خبرگزاری کار ایران

مرزبان: تلاش کردیم یک روزه تیم را آماده کنیم/ تیم من هیچ وقت نقش یک بازنده را نداشته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۷۵

سرمربی نفت مسجد سلیمان در صخصو شکست مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران در نشست خبری گفت: تیم ما ۴ روز تمرین نکرده بود و این احساس عدم اطمینان بازیکنان به سرنوشت خودشان بعد از اتفاقاتی که در طول هفته رخ داد. ابراز به حق بود زیرا پرداختی به آنها نداشتند. تلاش کردیم یک روزه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم مدیریت زمان و مکان داشته باشیم. یک شانس فوق العاده بزرگ داشتیم. مقابل تیمی مثل استقلال شانس زیادی نخواهید داشت و یک موقعیت تک به تک داشتیم. استقلال هم روی ضد حملات می‌توانست گل دوم را به ما بزنند. به بازیکنانم بخاطر بازی شان تبریک می‌گویم ولی نتیجه دلخواه ما نبود و به دنبال یک امتیاز بویم. شانس گلی را از دست دادیم.

وی افزود: بازی خوبی بود بازی جوانمردانه‌ای را شاهدیم بود بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای شاهد بودیم تبلیغ خوبی برای فوتبال شرافتمندانه بود.

مرزبان برای دو دیدار با سایپا و سپاهان و اینکه آینده تیمش چه خواهد شد، گفت: روندی که تیم ما دارد روندی فوق‌العاده مثبت است. می‌توانیم نتایج را برگردانیم اکنون نسبت به تیم‌های پایین‌تر از خودمان پنج امتیاز فاصله داریم و تفاضل گل‌مان هم مثبت است. بازید این فاصله را حفظ کنیم این بازی‌هایی که گفتید فکر کنم بعد از عید انجام شود وقت داریم شرایط را عوض کنیم و با تغییراتی هم که در مدیریت باشگاه داشتیم شرایط خوب می‌شود.

وی افزود: متأسفانه مدیران عامل باشگاه‌ها فکر می‌کنند بازیکنان برده‌ آنها هستند و با بازیکنانی که مطالبات‌شان را می‌خواهند بد صحبت می‌کنند خوشحالم که آقای نصیریان دوست به ما قول داده‌ان دکه مطالبات پرداخت شود اطمینان قلبی دارم که این قول‌ها اجرا خواهد شد تا بازیکنان ما عید با احساس خوب نزد خانواده و پدر و مادرشان و زن و بچه‌هایشان بروند. این مسئله می‌تواند به تیم ما کمک کند. تیم من هیچ وقت نقش یک بازنده را نداشته است.

مرزبان تصریح کرد: آن زمان که من تیم را تحویل گرفتم سه امتیاز داشت  و در آخر جدول بود اکنون ۱۸ امتیاز داریم شاید کم به نظر برسد اما شرایط‌مان بهتر است و با برخی تیم‌ها برای ماندن در لیگ برتر رقابت داریم که سعی می‌کنیم مقابل سپاهان و سایپا کمترین و بیشترین امتیازات را بگیریم در بازی‌‌های خانگی با هواداران خوبی که داریم می‌توانیم امتیازات خوبی جذب کنیم. اطمینان قلبی دارم که شرایط‌مان خوب است ما پنج امتیاز با تیم پایین‌تر از خودمان فاصله دارم و تفاضل گل خوبی هم داریم که می‌توان گفت شش امتیاز با تیم‌های پایین‌تر از خودمان فاصله داریم.

وی در مورد قضاوت داور و اینکه در یک صحنه به سمت نیمکت برگشت و گفت سرمان را بریدند، گفت: بحثم با یک بازیکن بود. همانطور که دیدید بازی بدون جنجال دنبال شد. گلی که خوردیم به دنبال یک خطا بود اما اعتراض نکردیم. می‌دانید گاهی سوت‌های 50-50 خوشگل زده نمی‌شود اما این جزو فوتبال است و اشکالی ندارد. اعتراضم نسبت به بازیکن خودمان بود. یک ضرب المثل ایرانی وجود دارد که می‌گوید با تبر به بیشه رفتن. ما باید قدرت اجرایی و تامل داشته باشیم و بازیکنان باید اینجا خودشان را نشان دهند. ما به داور اعتراض نکردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز