خبرگزاری کار ایران

شفر: فشردگی برنامه بازی‌ها کار ما را سخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۳۰

سرمربی استقلال در خصوص تقابل اب نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینفرد شفر با حضور در نشست خبری بازی با نفت مسجد سلیمان در خصوص این دیدار اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم، زمان‌ها و روزهای سخت ما در حال فرا رسیدن است،  هر 4-3 روز یکبار بازی داریم و فشردگی این بازی‌ها برای ما سخت است. تیم‌های مقابل ما هم با تمام توان برابر ما قرار می‌گیرند و می‌خواهند ما را شکست دهند. برای بازی فردا دقیقا نمی‌دانم کدام نفرات بازی می‌کنند و باید شرایطشان را ببینم.

وی افزود: ما مستقیم از قطر بازگشتیم و فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم و 3 روز بعد آن بازی باید بازهم در لیگ بازی کنیم. نقش کادر پزشکی ما خیلی مهم است، آقایان نوروزی، ستوده و رهبر. به دکتر نوروزی بابت کسب مدال نقره را تبریک می گویم و من به ایشان مدال طلا می دهم. ریکاوری در حال حضار برای ما برای بازی های سخت ما مهم است چون بازی‌های فشرده‌ای داریم. چند بازیکن مانند وریا غفوری، باقری و منشا مشکل دارند و ما باید بیشتری مراقب آنها باشیم برای زمان ریکاوری و استراحت آنها. برای من موفقیت در لیگ و آسیا بسیار مهم است.

سرمربی استقلال در مورد خط خوردن چند بازیکن از فهرست استقلال در دیدار با الدحیل گفت: من در مورد این موضوع 2-3 هفته قبل هم صحبت کرده بودم. در این شرایط فقط ریکاوری جسمی مهم نیست و باید به فکر ریکاوری روحی هم باشیم. در این شرایط من نمی‌تونم 25 بازیکن همراه خودم به بازی‌ها ببرم و چند بازیکن باید در خانه بمانند و بعداً به تیم اضافه شوند. خیلی مهم است که سلامت جسمی، ریکاوری و استراحت خوب بازیکنان حفظ شود. آنها که در خانه ماندند باید تلاش کنند و شرایط خوب خودشان را حفظ کنند. مثل همام طارق و علی کریمی که مربی بدنساز و پزشک تیم با آنها کار کردند و باید دید در تمرین آخر شرایطشان چطور است. 2-3 هفته قبل در مورد فشردگی صحبت کردم و بحث جدیدی نیست. بازهم این را می‌گویم هدف ما در حال حاضر فقط موفقیت در لیگ نیست و برای آسیا هم برنامه داریم. در لیگ 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و شانس خوبی داریم. در لیگ قهرمانان هم وقتی بازی رئال - آژاکس و منچستر - پاریس را می‌بینم فکر می‌کنم کار آنها سخت‌تر از ما بوده و شانس برگشت داریم. مانند ذوب آهن و فولاد کار کنیم و همه می دانند که باید به تیم کمک کنند. بازیکنان در تمرین با تمام وجود کار می کنند و ما باید برای آنها نیز کار کنیم.

شفر در مورد اینکه گفته می‌شود 3 تیم ایرانی در آسیا شانسی برای صعود ندارند هم توضیح داد: من بازی پرسپولیس و همینطور ذوب آهن را ندیدم و فقط درباره تیم خودم می‌توانم صحبت کنم. ما شانس برای یک بر صفر کردن بازی و یا یک بر یک کردن بازی داشتیم، 2-3 موقعیت خوب گلزنی داشتیم ولی این شانس‌ها را از دست دادیم. نگرانی بابت لیگ قهرمانان آسیا ندارم و الان باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و بعد برای دیدار با العین خودمان را آماده کنیم. در گروه ما سه قهرمان حضور دارند و در دیگر گروه‌ها تیم های دوم و سوم و چهارم. ما همیشه در گروه سخت هستیم و البته مشکلی نیست. من به تیم خودم ایمان دارم و می دانم العین و الدحیل را می‌توانیم در تهران ببریم. شاید این تیم ها 50 میلیون دلار در بازار  برای جذب بازیکن هزینه کرده باشند اما این مهم نیست و ما می‌توانیم آنها را شکست دهیم و به همین دلیل در تمرینات روی این موضوع کار می کنیم تا آنها را شکست دهیم.

وی در رابطه با فشردگی برنامه بازی‌ها و تغییر زمان دیدار با مسجد سلیمان گفت: مشکلی که برای بازی بود، زمان برگزاری مسابقه بود. ما اگر فردا برابر حریف خود بازی نکنیم، باید در تعطیلات لیگ بازی می‌کردیم و درست زمانی که همه تعطیل هستند و 3 روز قبل از دربی بود، بازی می کردیم و از این بابت کار سخت بود. نگران دربی نبودیم و موضوع حضور بازیکنان کنار خانواده‌ها در نوروز بود. این یک فرهنگ است که همه کنار خانواده های خود می روند و من به این موضوع احترام می گذارم و به همین دلیل فردا بازی می کنیم.

شفر در ادامه گفت: بعد از مسابقه همیشه به اندازه قبل از بازی اهمیت دارد. زمان ما بسیار محدود است و بازیکنان باید ریکاوری و استراحت خوب داشته باشند برای . مانند ماساژ که یک تیم حرفه‌ای نیاز دارد. مانند امکاناتی که ما در باشگاه الدحیل دیدیم و اکنون نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. در همه بازی ها بازیکنان ثابت نیستند. دانشگر یک ضربه خورد و برخی شاید مصدوم شوند و به همین دلیل باید چرخش در تیم داشته باشیم تا وقتی یک نفر مصدوم می شود، ریکاوری کند. به همین دلیل ما به کادر پزشکی باشگاه و دکتر نوروزی نیاز داریم. اگر شما یک ماشین داشته باشید و 3 هفته سوار شوید و به آن رسیدگی نکنید، ماشین غیر قابل استفاده می شود و بازیکنان نیز همینگونه هستند.

شفر در رابطه با وضعیت منشا هم توضیح داد: منشا مصدوم نیست اما یک مقدار خسته است. من دیروز با سعید فتاحی از سازمان لیگ صحبت کردم و ما جلسه ای درباره تیم امید داشتیم. ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون فوتبال داریم. هفته گذشته شنیدم که یک نفر نقل قولی از آقای فتاحی درباره من منتشر کرده بود اما او به من گفت این حرف دروغ بوده است. یک خبرنگار و یک فرد رسانه ای با یک دروغ، وجهه همه را خراب می کند. لطفا اجازه این کار را به آنها ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز